• Menu

Hoe internationaliseert de nieuwe ‘Kampioen van Nederland’?

Koppert is niet langer ‘het best bewaarde geheim van de Nederlandse Tuinbouw, maar is door het FD gekroond tot ‘De Nieuwe Kampioen van Nederland’. Het bedrijf werd geprezen om zijn ondernemerschap, eigen investeringen in R&D en de maatschappelijke functie die het bedrijf in deze tijd steeds zichtbaarder vervult.
Martin Koppert, business development manager, zal in een interactieve masterclass op 11 mei de strategie van het snelgroeiende bedrijf verder toelichten aan de hand van het MABA model ofwel ‘’Market Attractiveness Business Assessment’’. Hij zal aan de hand van dit model ook dieper ingaan op internationale uitdagingen in de markt, concurrentie van chemische concerns als Bayer en Monsanto en de wijze waarop Koppert door wil groeien in vooral extensieve gewassen. ‘Van curatief naar preventief’ is hierbij een belangrijk adagio. Koppert denkt ook verder dan alleen haar productenpakket. Het draait niet langer slechts om plantgezondheid, maar ook de gezondheid van consumenten vervult een steeds prominentere rol.

Ook deze masterclass zal weer worden afgesloten met een oproep aan studenten en afgestudeerden om Koppert Biological Systems terzijde te staan bij het realiseren van haar toekomstambities. Het concrete profiel van de persoon die Martin Koppert zoekt, voor een stage dan wel een volledige werkplek, volgt aan het einde van de masterclass. Vier weken kan tijdens een ‘pitch webinar’ op die vacature gesolliciteerd worden.
Internationaliserende ondernemers, studenten en alle overige geïnteresseerden zijn van harte welkom tijdens deze gratis masterclass op donderdag 11 mei aanstaande vanaf 19.30 uur.

Registreren kan via deze link.


Meer informatie is te verkrijgen op www.jungletalks.com of per email bij Ed Smit, ideas@ideavelop.biz.